Efter Sukkis sterilisation har jag vaknat varje morgon/natt 3-4-tiden, släppt gubben och sova och vaktat på den "fjånttisen"!
Idag tog det 1½ timme att skriva mail, när jag där emellan hamnade springa till katten och neka henne att ha störande ljud, leka i vessan osv.

Sen steg gubben opp 6-tiden, drack kaffe och for ut på promenad. Sukkis förståss bestämde sig också för att stiga upp och börja härja. En halv timme fick jag sjunga åt henne tills hon gick och la sig x) Hon var så söt, när jag börja sjunga åt henne "Blinka lilla stjärna där" så gick ödonen fast. Men hon ville inte ge upp! :P

Fick nån timme sen ändå på morgonen sovit. "Bisin" är ute och tar sol på balkongen. Själv borde jag i duschen, butiken och en massa annat. Diskat fick jag redan :)

Idag tog vi, eller jag bort "tratten" uta Sukkis. Lite bet hon på såret sen gick hon och sova, men nu springer hon efter Sessan.
Hon borde ha haft den tills imorgon eller fredagen, men såret ser så bra ut, och knappast kommer det opp mera! Men, om hon mycket tuggar på såret, får hon "tratten" tillbaka!