Att långfredagen ändå ska vara så lång. Den ha känts lång sen jag var liten, o underligt nog nu ännu när jag är vuxen. Jag förstår inte vad det är, fastän man skulle göra exakt samma som vilken annan dag.

Gubben min väckte mig 8-tiden för att koka kaffe :P Sen kom jag på datorn och sen 12-tiden gick jag och lägga mig igen och vaknade 14:30. Han har också prövat sova, när han inte ha sovit igen heller något på natten :(

Imorgon skall jag laga Karelsk stek åt honom :) Själv äter jag någo potatis- och morotsbiffar. Blir mycket och steka, om jag inte gör allt i ugn. Det får jag se imorgon. Idag äter vi gårdagens mat, knackkorvssås, kokar spagetti med :)

Vi var inte på torsdagen på bio. Alltså igår. Vi orkade inte o skulle väl inte ha haft råd heller (äta ute). Vi har så mycket ekonomiska problem den här månaden igen att vi inte vet hur vi skall klara oss :(

Nåh, kattorna klarar sig. De får mat! De har sovit hela dagen idag. Sen vi vaknade. Men... Sessan borde föras före den 19:de till veterinären och få vaccination. Vet inte hur i världen vi har råd. Det kostar lite mera här nära!

Bara det skulle bli kväll, äta gott och se på tv, väntar tills det...