Igår var jag till Makuuni och förde filmerna tillbaks, och hyrde 5 filmer igen :P

Sen närmare klockan 13, gick vi tll djurläkarn med Smulan. Vi slapp in i tid och det var färdigt lite efter 13.
Det gick riktigt bra, fastän djurläkarn inte var så trevlig. Hon sa ändå att det inte är något annat än sköldkörteln. Så troligtvis hamnar vi bara öka på medicindosen.
Idag redan skall jag få resultaten, efter klockan 15. Det gick jätte snabbt! :)

Smulan har nog inte spytt nu sen i förrgår tror jag. Riktigt bra verkar hon må :)

Idag Måste jag gå igenom lite tidningar! Vi har nästan 3 högar med tidningar på "hatthyllan". Vi måste få ut dem. Men före det, måste jag gå igenom dom, så inte viktiga papper eller räkningar blir bortkastade.

Sen ska vi väl se på filmer, ingenting annat har vi och göra.

Vappen skall vi "fira" med god mat, om vi har pengar då, annars får vi fira den senare. Jag skall laga "knackkorvsrullar" och pastejer. Ingenting annat har vi planerat. Vappen är en så onödig helg!
Kanske vi hyr en nyare film, "bisin" sku vilja se nån film med Rowan Atkinson. Jag igen skulle vilja se Silent Hill!
Eller så väntar vi tills de blir gamla och man får 5st/5dygn/5€ :)