Men jag har ju helt glömt bort de svenskatalande "bättrefolket" :P

Veckoslutet gick hur det gick. Vi såg på Pirates Of The Caribbean Ettan. Jag fick ju 1&2 i posten :) Måste bara ännu betala det.
Sen såg vi på Tvåans Bloopers och hur de har maskerat Johnny Depp ;)

Kattorna, eller den skyldige är Sukkis, har härjat hela natten igen. Stackars karl har inte fått sovit igen heller, och jag sover bättre än bra. Han var kl. 7 till butiken och hörde i trappan hur det kålade här, jag bara sovde och hörde ingenting.

Till torsdagen har vi program. Vi skall gå och se på Mr. Bean och 300. Båda på samma kväll. Sen skall vi ut och äta :) Jag undrar bara hur man skall beté sig med dedär biljetterna vi har. Skickade nog mail igår till Finnkino. Men är osäker nu på att jag gav rätt e-mail adress till dom :S