Igår var det tidig väckning.
Vi skulle ju till "stan", till arbetskraftsbyrån och till banken. Var till VAVen också och skulle stopppa in bostadsansökan, men jag tog hellre hem, för dit skulle en massa bilagor, som man måste ha med sig. Så vi hamnar gå dit en annan gång.

Idag fick gubben då pengg, så idag skall jag rusa till djurbutiken här nära och köpa 2 kg x 2 kattmat, får se vad som jag nappar där ifrån. Smulan har ju protesterat för sin mat. Hon har ätit nu Purina One Mature 7+. Köpte ändå det istället för Whiskas eller Friskies.

Idag finns det äl inte så hemskt mycket att göra, väntar på att min bror kommer och söker bort sin skuld.
Och så måste jag väl gå till närbutiken här också. Det är ganska besvärat när jag alltid hamanr till en och samma kassatant, vilken kassa jag än går i. Men hon är riktigt trevlig! Hon "mojnar" ytterom butiken också om hon märker. T.ex: i apoteket såg jag henne och hon hälsade :)