Tapasin eilen hyvän ystävän, joka tuli tänne pitkän matkan päästä, vain tarjotakseen ruokaa minulle ja tapaamaan minua. Kävimme pitsalla.
Sitten hän yhtäkkiä veti esiin 20€ ja sanoi "Tässä ruokarahaa", minä olin ihan yllättynyt ja kysyin että anteeksi mitä? Juu, oli ruokarahaa, sanoin että maksan takaisin, hän sanoi että ei, minä olin sitten niin että, ok, kiitos, tämä on sitten myöhäinen syntymäpäivälahja :D
 
Sen jälkeen, kun täällä ei ole kahviloita, menimme kirjastoon, siellä selailimme lehtiä ja juttelimme. Katsottiin HÄÄTlehteä. Silloin päätin että nyt minä ja mies menemme naimisiin! Löysin juuri minulle tarkoitetun morsiuspuvun ja sormuksen!!!

Kun tulin kotiin, sanoin "Hei kulta, nyt me mennään naimisiin" Mies kysyi olenko psykoosissa x) Sanoin että en, vaan nyt me mennään naimisiin. Kerroin että olen päättänyt että menemme syksyllä naimisiin, ku se on meidän molempien suosikkivuodenaika. Ja että menemme Lapissa naimisiin, missä on kunnon ruska! Ei hän ollut sitä vastaankaan :D

Minulla on jo kaasot, kyllä, kaksi ja olen jopa Bestmaninkin päättänyt x) Vaikka luultavasti ko. henkilö ei tule edes häihin, vihaa häitä! x)
Tässä kuva minun morsiuspuvusta!:D

Kun olin ollut hetken kotona, veljeni soitti ja kertoi olevansa menossa kirjastoon. Minun piti siis hänen kanssan mennä kirjastoon. Ja sattuipa sopivasti että samana päivänä kuin olin ollut siellä ekaa kertaa ystäväni kanssa (vaikka olen jo asunut vuoden täällä, en ole koskaan ennen ollut täällä kirjastossa). Hän auttoi minua löytämään kirjan, kaikki muut jotka halusin lukea olivat lainassa. Siis lainasin sitten Oscar Wilde - Dorian Greyn muotokuva. Yksi toinen hyvä ystäväni on suositellut sitä minulle, minähän pidän Oscar Wildesta!
Luin sitten eilen illalla hieman ennen nnukkumaan menoa, enkä tajunnut oikein mitään x)

Ainiin, kuulin toisestakin ystävästä pitkästä aikaa! Hän on intissä nyt, hänestä tulee lääkintämies :) Hienoa! :)

Heräsin aikaisin tänään, koska mies oli vähän ärtyisä, kun oli kärsinyt koko yön migreenin takia, ja kissojen riehumisen takia. Nousin ylös "vahtiakseni" kissoja, jotta hän saisi nukuttua.