Tänkte börja skriva på svenska för alla svenskspråkiga eller till de som annars är intresserade av att läsa på svenska :D (Plus att det var min brors idé :P)
Idag på svenska, imorgon på finska, kanske?!
Får själv lite öva svenska med det samma, kan inte skirva mera, inte i allafall korrekt, bara slang/dialekt.
Då skall jag börja, berätta lite om dagen.

Det var tidig väckning igen. Som varje torsdag. Skulle till kursen. Hann se filmen (Mr. and Mrs. Smith) till slut, när jag inte igår orkade, gick och lägga mig efter klockan 20.
Igår var vi igång hela dagen. Vi for till föräldrarna 12-tiden redan, sen kom vi hit till oss på kaffe och kaka efter klockan 15.
Kakan var jätte god! Fastän jag själv säger :P Måste baka till här någon dag. Kakan tog direkt slut. Morsan gjorde en grönskaspannkaka som också smakade! :)

När alla for (morsan, farsan, brorsan och hans flickvän) började vi se på filmen. Och så var det väl där. Riktigt trevligt, hoppas "bisin" tyckte det med.
Vi for ju aldrig på bio, som vi skulle. Men vi har ju ännu tid till April. Hoppas det hinner komma något bra tills det.