Mentiin eilen porukoille koiravahdiksi ja sen jälkeen vähän shoppaileman. Ostin kahdet housut, lökäpöksyt :) ja farkut. Mutta kotiin tultaessa kun farkkuja koitin huomasin että puol persvakoo näkyy kun istuu :(
Piti laittaa uudet farkut ja uusi poolo päälle tupareihin, joihin menen tänään. Mutta nyt pitää tänään ostaa joko pitkä paita tai sitten toiset housut.

Katsottiin Linnunradan Käsikirja Liftareille eilen, ei se ollut niin outo kun luulin sen olevan. Ehkä siksi kun itse olen niin outo :D Se olin ihan ok. Semmoinen leppoisa :)

Miehelllä on hermot kireällä kun Sukkis (ja Sessan) on riehunut koko yön ja aamun taas :/ Nyt minä vuorostani "vahdin" niitä kun nyt hereillä olen ja mieheke meni takaisin nukkumaan.

Pitäisi vielä katsoa yksi leffa, jonka mies näki mutta minä en, koska menin nukkumaan. Danny the Dog. Kai sitä ehtii sen nähdä ennen kun lähdemme. Tiedän mitä etsin, mutta en tiedä mistä ostaa, ja mitä maksaa :P Noh, pitää käydä läpi Seppälä, H&M, Vero Moda, Only, Kappahl, Lindex ja muut pienet vaatekaupat. Harmi ettei ole Josefssonin kauppaa!