Igår var vi som sagt till föräldrana mina. Vi var där som hundvakt igen, när morsan och farsan for till butiken.
Vi var inte efter brorsan och hans flickvän, de stannade hemma. Brorsan ringde till mig och sa att de inte kommer.

Vi åt hos föräldrarna igen, och sen kom vi hem. Och titta på Corpse Bride till slut. Filmen som vi började se på här i början utav veckan, tror jag. Äntligen såg vi den till slut. Den var väl helt okei, skulle bara ha borde sett den från början till slut på en gång.

På måndagen skall vi till Hobbyhall! Morsan skaffar en "tallentava digiboksi", som vi sedan förståss själva betalar. Skulle också vilja ha en digikamera. Har "jomsat" om den redan i fler år. Sen skall vi också till Stockmann Outlet, där lär skall finnas billiga och bra kläder :)

Idag far vi kanske till brorsan och hälsar på, om det passar honom. Hans flickvän skall idag åka hem igen. Kanske jag slipper och spela lite igen :) Sen har vi förståss en annan film och se på, X-Men 2:an. Som morsan fick med sin nya telefon.

Jag sov nästan 12 timmar. Dåligt tycker jag, men sov ändå. Sukkis höll på och härjade HELA natten igenom! Hon har börjat tugga på sladdar också nu :( Helt omöjlig katt!