I förrgår gick bykmaskinen sönder :( Efter att "kakelgubben" hade varit och limmat kaklena tillbaka, de som hade lossat för länge sen. Fick sen ringa igår till 2 olika ställen, för att någon skulle komma och fixa bykmaskinen.
Det blev och kosta 135€! :O Tur så hade vi fått lite mera pengar den här månaden, för vi hamnade själv stå för det. Vi böt nyligen hemförsäkringen till en annan, och där var självrisken 150€ :(

På måndagen var jag på chatmeet :) Förde gubben till föräldrarna till dagistanten - min mor x) Jag kom hem först 23-tiden, och gick direkt och lägga mig när jag kom hem.

Igår hamnade föräldrarna föra Ida till veterinären, hon blev så dålig :( Men hon fick nya mediciner så hon mår bättre nu. Bamse är riktigt omöjlig, går omkring och skriker, den sötnosen :)

Idag måste vi, eller Jag, till FPA och ringa ett samtal. "Bisin" städar, började nästan direkt jag steg upp. Borde hjälpa honom :P Jag sov 12 timmar inatt, det var skönt :) Skulle inte ha velat stiga upp alls :P