Oltiin eilen porukoilla. Mentiin hakemaan velikin ja sen koira. Syötiin sitten siellä ja katseltiin telkkaria. Ei oltu niin kauan. Tultiin sitten kotiin katsomaan leffaa, Grudge 2 (alkuperäinen), eipä ollut pelottava, enkä tajua miksi siinä oli K-18?!

Olin sen jälkeen koneella ja sivusilmällä katsoin Idolseja. Sitten mentiin nukkumaan. Mutta mieheke ei taaskaan saanut nukuttua yöllä, Sukkiksen takia. Nyt hän nukkuukin kun minä olen hereillä ja "vahdin" kissaa.

Viimeisen kerran kun minä ostan Nutro Choice märkäruokaa. Se ei kelpaa kisuille. Sukkiksin yritti peittää ruokansa keittiöpyyhkeellä :D Onneksi huomasin sen ajoissa eikä onnistunut :P

Tänään veli tulee käymään, hakee leffat, koska haluaa myöksin katsoa. Tänään ei tarvitse mennä ulos koiran kanssa, mutta huomenna ja loppuviikon (paitsi viikonloppuna) taas. Torstainahan mies lähtee ulkoiluttamaan koiraa yksin kun minä olen taas siellä kurssilla. Ehkä menen tapaamaan kavereitani myös, jotka juuri muuttivat sinnepäin :)

Pitääpi muistaa soittaa tuolle tantalle tuosta kurssista. Minä en nimittäin meinaa maksaa siitä senttiäkään, vaikka olen jo joutunut maksamaan matkat. Ja Kelaankin pitäisi tänään, viemään tuo asumistukihakemus, kun vuokrahan nousi tässä alkuvuodesta.

Ei ole vielä remonttimies soittanu minulle. Piti tulla katsomaan irronneita kaakeleita, siis korjaamaan. Noh, eipä tuo minua haittaa :P

Tällä viikolla, keskiviikkona, pitää viedä leffat takaisin, voisi samalla käydä Lidlissä ostamassa hedelmiä taas. Toivottavasti porukat voisivat ajaa.

Muuta tekemistä ei kai sitten olekaan tällä viikolla . Pitää muistaa ottaa miehen synttärilahja porukoilta. Äiti on pitänyt sitä siellä :) Mutta sillä ei ole kiire, hän täyttää vasta 31.päivä. Sitten on lupa taas herkutella! Löysin sen suklaapiirakan reseptin netistä sittenkin :)