Tänään meen äitini kanssa "shoppailemaan". Tai hän pyysi minua mukaansa eilen kun soitin. Minulla ei kyllä ole rahaa. Tavitsisin kyllä yhtä sun toista, mutta tuskin hänelläkään on sen enempää rahaa. 11:30 lähden sinne.

Mietin vielä josko sitä vuokraisi lisää leffoja. Nuo leffat jotka vuokrattiin ei ollut hyviä. Sin City se vasta kummallinen oli. Taisi tuo Ring 2 olla paras niistä, mutta silti sekin huono. Kai sitä olisi pistää 5€ leffoihin, jos tällä kertaa tarttuisi mukaan parempia leffoja.

Kissat ovat riehuneet koko yön miehen mukaan. Hän ei ole nukkunut kuin pari tuntia vaan. Ja nukkuu nyt. Minä en taaskaan ole kuullut mitään, tai herännyt kun hän on yrittänyt herättää minua.

Kohta on uusi vuosi. Ja rupean vegeksi taas. Jos painokin tippuisi siinä samalla. Kun ajattelin olla ilman herkkuja koko tammikuun, ja sen jälkeen vain kerran viikossa sallia itselleni herkuttelupäivän. Toivottavasti se vain onnistuu, kun olen suklaariippuvainen :P

Eli

Uuden Vuoden Lupaus/"Laihdutus"

* ryhdyn lakto-ovo-vegeksi
* pidän karkittoman ja suklaattoman tammikuun
* syön karkkia, suklaata ja muita herkkuja ainoastaan 1krt/viikko