Oltiin eilen porukoiden kanssa, kuten jo mainittu, kiertelemässä kauppoja. Siinä meni 4½ tuntia suunnilleen. Oltiin niin loppu sen jälkeen, ettei kyllä jaksettu tehdä mitään. Lämmitettiin ruoka, syötiin ja mentiin päikkäreille. Heräsin sitten vaan pukeakseni pyjaman päälle ja hampipesulle, ja sitten jatkoin nukkumista. Mieheke tuli nukkumaan yhdeksän jälkeen.

Tänään herättiin sitten tuossa 4-aikaan taas kahville (hullua touhua :P) ja kömmittiin takaisin sänkyyn. En luule että kumpikaan meistä sai unta kunnes noustiin puoli 7 taas. Sukkis oli riehunut sitten kl. 02:30.

Saatiin tietää että veljen tyttis oli ostanut meille joululahjoja, joten päätin ostaa lankaa ja kutoa kaulaliinan hänelle (toivottavasti ehdin saada sen valmiiksi :S). Siitä tulee oikeen kivan värinen, minun mielestä. Siinä on ruskeaa, vihreää ja turkoosia. Minä ainakin olisin iloinen semmoisesta! :)
Ei hänen nyt olisi tarvinnut meille mitään hankkia. Emme mekään hänelle niin paljon ostettu. Äiti osti mukin ja sukat ja minä WieinerNougata, jota en edes tiedä, syökö hän sitä. Minä en ainakaan pidä mausta, mutta se on vegaanista. Luulen että minä ja mies saamme eniten lahjoja tänä vuonna, kun olemme ostaneet toisillemme yli 5 lahjaa :P

Tänään tai huomenna värjään tukkani liilaksi :D Tänään, jos vain ehdin, kun mehän menemme porukoille auttamaan äitiä jouluruoan valmistuksessa.
Kysyin, ja me saamme laatikoita mukaan, joten ostimme kalkkunan eilen. On sitten jouluruokaa maanantainakin, mutta niinhän sen kuuluu olla :)

Meni eilen 350g suklaata, Lidlistä ostettu kookossuklaata, nam! :) Olemme oikein suklaan suurkuluttajia, en tajua miten pystyimme syömään niin paljon :x Ensi vuonna sitten siihen tulee muutos!!!

Huomenna onkin sitten Jouluaatto! :) On sitä kyllä jo odotettukin, jo Joulukuun alusta. Kun lahjat hankittiin. Toivottavasti tästä tulee paras Joulu ikinä. Minä olen ainakin niin innoissani tänä vuonna. Ennen en ole edes pitänyt Joulusta.

Mutta nyt kutomaan se kaulaliina, että saan sen valmiiksi, en ole edes tullut puoliväliin sen kanssa :S