Talouteemme kuuluu minä, mies ja kolme kissaa (eikä saa unohtaa piikkisilmää).
Asustamme Vantaalla.
Olemme molemmat 'finlandssvenska', joten suonette anteeksi huono suomenkieleni, vaikka pitäisi olla kaksikielinen, kun monet sukulaisetkin ovat suomenkielisiä.

Harrastuksia minulla ei olekaan. Kissat eivät ole harrastukseni, vaan elämäni! Kyllähän minä aktiivisesti käytän tietokonetta ja vähän väliä kudon tai teen jotain muuta "käsityötä".

Ensimmäisen kissani sain vuonna 1993. Tossan nimeltään. Mutta hän sitten joutui poistumaan luotamme 9-vuotiaana, uusiutuvien virtsakivien takia, joita ei saatu millään tavalla pois :(
Meillä on aina ollut eläimiä; akvaariokaloja, marsuja, hamstereita, kaneja ja koiria (jo syntymästäni asti).
Nyt omistan kolme kissaa ja kalan, mutta tulevaisuudensuunnitelmissa olisi hankkia kaksi koiraa :D

Olen asunut Porvoossa ja Tammisaaressa, viihtymättä siellä. Ja nyt vasta 22 vuotiaana olen löytänyt "paikkani". Asuntoa aion kylläkin vaihtaa, mutta en tiedä jos paikkakuntaa. Saapi nähdä sitten kun voitamme lotossa :P
Unelmana olisi asua omakotitalossa maalla, missä ei naapureita lähettyvillä, että voisi vaikkapa juosta alasti pihalla x) Mutta ajomatkan päästä kaupungista.